Troll R+

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Troll R+

Postby lucian » 13 Nov 2009, 22:54

Dupa ceva munca si bani, am placerea sa va prezint SAAB-ul meu:
9-3 Conv. MY2003 (old gen.)
2.3 T7 Felx Fuel (E 85) 360HP / 520 Nm

TREN DE RULARE:
- jante aliaj Stern de 17x7,5 sablate si vopsite in camp;
- cauciucuri Vredestein Giugiaro design 225x45x17;
- frane fata WP PRO: etrieri 6 pistoane, discuri de 336mm si placute race;
- frane spate WP PRO: etrieri 6 pistoane, discuri de 330mm si placute race. Franele sunt "bolt-on" si sunt livrate cu tot ce trebuie: suporti de etrieri, furtune de lichid de frana, s.a.). As fi putut alege alta culoare pentru etrieri, insa negrul mi se pare ca e cel mai potrivit. Sincer, franele de Aero nu mi s-au parut extraorfinare, insa franele astea mari chiar opresc Saab-uletzul meu! Nick T. (genuinesaab.com) a zis despre ele ca ar fi un pic "over-kill" pentru Viggen. Si un pic cam scumpe...;
pe viitor De indata ce pun mana pe un set de jante Hirsch 3 spoke design de 19", le "incaltz" cu cauciucuri Goodyear Eagle F1 Asymmetric Tires. Are cineva niste jante Hirsch de vanzare?!

SUSPENSIE SI DIRECTIE:
- amortizoare sport reglabile si arcuri sport Koni Sport. Super kit de coborat garda la sol. Masina sta mult mai ferm in curbe si nu are pic de balans!
- Brat de rigidizare a casetei de directie;
- bara anti-torsiune marita;
- bara anti-Roll spate de 22mm;
- fixare in 6 puncte sub puntea fata;
- flansele superioare de la amortizoarele fata intarite cu poliuretan;
- bucse fata-spate, sus-jos, interioare si exterioare din poliuretan.

MOTOR:
- modificat de la 2.0 la 2.3 litri (vilbrochen si biele de motor B235);
- pistoane forjate Wossner mild coated pentru B235;
- axe cu came de T5;
- axurile de echilibare anulate;
- bujii NGK BCR8ES;
- admisie de aer sport;
- admisie de turbo Cobra (pentru aplicatii peste 300 HP);
- turbina TD04-HL19 cu suprafata de intrare a gazelor arse de 6cm^2;
- BOV Forge cu arculetul galben si fara niciun distantier;
- intercooler ETS;
- regulator de presiune a combustibilului de 3.5 bar;
- injectoare de 850cc;
- pompa de benzina Walbro de 255 lph;
- furtune Samco de silicon (albastre);
- suporti de motor Sport (intariti cu poliuretan);
- filtru de ulei Amsoil performance (incap cam 2 litri de ulei in plus);
- indicator de presiune de ulei de la Speedparts;
- am trecut pe ulei Mobil1 5W 30, de la cel initial Mobil1 0W 40;
- soft initial JZW, actual MAPTUN Flex Fuel.

EVACUARE/ESAPAMENT:
- sistem de evacuare de 3", cu Catalizator metalic Race;
- evacuare dubla (da o tonalitate aparte SAAB-uletzului meu...face "brum-brum". Evacuarea a fost tot o modificare "bolt-on", livrata de Jetex/Simon/JT cu tot ce trebuie: clame, bolturi, s.a. Masina este chiar mai silentioasa decat original!

AUDIO:
- stock audio system (nivelul 3) cu radio-CD si
- un adaptor iPod AudioTroll2 (AT2) de la Carl Levine (un adaptor care transmite pe SID informatii despre Track-uri si cu comenzile pe volan)
pe viitor (poate): sa montez un subwoofer/boxe in portiere cu subwoofere incorporate...Aveti vreo sugestie, tinand cont de specificul sistemului audio SAAB?

TRANSMISIE:
- cutie de viteze F25 originala, verificata cu grija si
- un diferential cu auto-blocare Quaife LSD (face o mare diferenta in transmiterea pe carosabil a puterii motorului, in special in accelerare sau in curbe);
- schimbator cu cursa scurta de la genuinesaab.com;
urmeaza: upgrade la 6 viteze: fie o cutie F40 de SAAB 9-3 SS 2.2 liters TiD sau un kit de 6 viteze Quaife+Maptun. Mai vedem...

EXTERIOR:
Grila fata neagra, cu plasa, fara denumirea marcii;
urmeaza:Vreau sa instalez un diffusor spate, care sa integreze mai bine cele doua evacuari si degajarea pentru cuiul de tractare decuplabil. Cunoaste cineva un mester care imi poate face un diffusor spate ca lumea?

PENTRU VARA VIITOARE: piele bej la interior!

Multumiri (intr-o ordine aleatorie):
- Nicholas Taliaferro (GenuineSaab.com);
- John Z Williams (jzwtunning.com);
- Richard (elkparts.com);
- Sam Yueh (wpprobrakes.com);
- Fredrik (maptun.com);
- Rony (racestuff.se);
- Alisia (speedparts.se);
- finuvali (softpedia);
- Drew in Houston;
- Steve Hayes;
- Branden
si toti membrii extraordinari ai forumurilor saablink.net, saabcentral.com si saabturboclub.com, care impartasesc celorlalti din cunostintele lor, de multe ori platite cu ore de munca sau cu bani pentru remedierea unor defectiuni.

Cam atat deocamdata...
Mai multe detalii, poze si alte comentarii, urmeaza.
Va stau la dispozitie si astept intrebarile voastre!
Cu drag,

Lucian (SAAB brum-brum) :)
Image
Image[/url]
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Postby tony » 14 Nov 2009, 10:55

felicitari!!!!!!!!!!!
dar pe unde ai stat ascuns pana acum? te asteptam si la intalniri ca sa putem admira si noi "racheta".
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

hehe....

Postby lucian » 14 Nov 2009, 14:41

pana acum n-am stiut de forum...eram (si sunt inca) inregistrat pe saab-romania.ro, asa ca habar n-am avut ca exista forumul acesta!
Cum am aflat, cum m-am infiintat :)
Ma bucur ca v-am gasit si la viitoarea intalnire voi participa, negresit!
Pup la SAABisti!
:)
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Postby Edy » 14 Nov 2009, 16:13

Vai, e criminala masina; sunt indragostit!!!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby lucian » 14 Nov 2009, 18:28

Edy wrote:Vai, e criminala masina; sunt indragostit!!!

Multumesc... :oops:
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby lucian » 18 Apr 2010, 09:04

un update:
- jante Hirsch 3 Spoke de 19" cu anvelope Michelin Pilot Sport 2 de 235/35/19 -cu amortizoarele Koni reglate ff jos ating putin contra-aripele :evil: asa ca imi trebuie 225/35/19. Daca stie cineva o varianta "budget", ar fi suuuper;
- galeria de evacuare izolata cu "varmebandage" de la speedparts;
- pedalele (unii le stiu deja);
- "bling" factor: am vopsit vasul de expansiune de la lichidul de racire...

- si proiectul de diffusor spate.

TROLL-ul s-a retrezit la viata!!!! :lol:
Attachments
Troll pedals2.JPG
pedale...
Troll pedals2.JPG (46.27 KiB) Viewed 3721 times
varmebandage2.JPG
varmebandage2.JPG (61.74 KiB) Viewed 3721 times
Hirsch wheels on Troll 2.jpg
Hirsch on TROLL
Hirsch wheels on Troll 2.jpg (59.94 KiB) Viewed 3721 times
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby lucian » 18 Apr 2010, 09:06

poze!

Ne vedem de 1 Mai! :lol:
Attachments
9-3 OG rear diffuser.JPG
diffusor spate
9-3 OG rear diffuser.JPG (48.34 KiB) Viewed 3721 times
engine bay2.JPG
compartimentul motor...cam murdarel
engine bay2.JPG (70.82 KiB) Viewed 3721 times
coolant expansion tank2.JPG
bling
coolant expansion tank2.JPG (58.37 KiB) Viewed 3721 times
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby cristian_93 » 18 Apr 2010, 11:23

Nu pot decat sa te felicit si sa recunosc ca sunt invidios pe masinuta ta! :D

Cred ca suntem putin privilegiati ca te avem printre noi, avem si noi de unde invata cate ceva :P De exemplu, nu am mai vazut pana acum evacuarea imbracata... banuiesc ca are rol termic pentru aerul din admisie. Vad ca pana la urma ai reusit sa faci rost si de jante, arata super! De altfel, sunt modelul meu de janta preferat dar nu cred ca as face fata psihologic vorbind cu ele prin Bucuresti. Daca aud ceva de anvelope, te anunt!

Sa ne vedem cu bine! Brum brum! :D
9-3 Aero SS
User avatar
cristian_93
Saabist
 
Posts: 778
Joined: 04 Mar 2009, 16:38
Location: Bucuresti

Re: Troll R+

Postby bullet » 18 Apr 2010, 12:26

Vasul de expansiune e demential :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Troll R+

Postby tony » 19 Apr 2010, 08:56

Esti o comoara mai Lucian! :D
Felicitari pentri cunostinte si aptitudini
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Troll R+

Postby Adrian Andrunachi » 03 May 2010, 08:11

Nokian,

Mi-am sunat dealerul cel mai bun si cea mai rentabila varianta pentru 225/35R19 pe care mi-o poate oferi azi e Nokian Z 84W la 670 RON cu TVA Inclus .
Adrian Andrunachi
Master
 
Posts: 333
Joined: 03 Aug 2008, 23:35
Location: Brasov

Re: Troll R+

Postby manusha » 03 May 2010, 22:34

Bun pretul pt. Nokian alea.

Ca o coincidenta si eu m-am apucat sa caut gume pe 19" budget pt. ca si eu o sa pun jante de 19" odata cu sistemul de franare sport. Si am dat peste asta -> http://www.vanzarianvelope.ro/Anvelope-NANKANG-NS2-235-35R19-91-Y-8739.html ce e drept brandul este prastie dar profilul pare OK pt. "fuga" si umezeala (ce ma intereseaza pe mine). Inca nu am vorbit cu tipul de la care imi iau gume de obicei si care imi face 15% discount fata de orice site. Sper totusi sa gasesc la el ceva mai de "rasa" cu bani putin mai multi. Revin cu reply daca gasesc asa ceva.

Ceva mai de rasa putin este -> http://www.jante-anvelope.ro/DetaliiPro ... m_91y.html la 749 Ron.
SAAB 95 Aero 2.3 Turbo '02 250HP Midnight Blue
User avatar
manusha
Invatacel
 
Posts: 75
Joined: 01 Feb 2010, 11:44
Location: Ploiesti

Re: Troll R+

Postby lucian » 21 Aug 2010, 17:47

noi senzatii:
la 1.600 RPM in a VI-a, 90 km/h
la 4.000 RPM in a VI-a, 240 km/h, decapotat :mrgreen:
cu un plin, merg in regim legal (140 km/h autostrada, 100 km/h DN, 60 km/h localitati) cam 1.100 km
Cuplu? hmmmmm....am rupt planetara stanga in drum drept, la 5.500 RPM pe Kiseleff, la plecat de la semafor!

Asa ca e interesant!

Urmeaza:
- studiu punte spate 9-3SS (ReAxs);
- brate fata cu articulatii race;
- coilovers fata/spate;
- mapning live la Maptun
si mai vedem...
;)
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Troll R+

Postby Adrian Andrunachi » 22 Aug 2010, 11:15

manusha wrote:Bun pretul pt. Nokian alea.

http://www.vanzarianvelope.ro/Anvelope-NANKANG-NS2-235-35R19-91-Y-8739.html ce e drept brandul este prastie dar profilul pare OK pt. "fuga" si umezeala (ce ma intereseaza pe mine).


Dragule, alea sunt anvelope chinezesti. Nu te lasa prostit de desenul profilului, nu la asta se rezuma performantele unei anvelope. Personal nu le-as recomanda nici macar dusmanilor de moarte, nu as vrea sa patesti ceva din cauza lor.
Din pacate la noi posesorii de masini nu realizeaza importanta anvelopei, Daca masina are 400 de cai, are ABS si ESP anvelopele nu mai conteaza. Si uite asa vezi pe A8 spre exemplu anvelope resapate sau uzate pana la sarma.
Adrian Andrunachi
Master
 
Posts: 333
Joined: 03 Aug 2008, 23:35
Location: Brasov

Re: Troll R+

Postby lucian » 22 Aug 2010, 11:42

x-other wrote:
manusha wrote:Bun pretul pt. Nokian alea.

http://www.vanzarianvelope.ro/Anvelope-NANKANG-NS2-235-35R19-91-Y-8739.html ce e drept brandul este prastie dar profilul pare OK pt. "fuga" si umezeala (ce ma intereseaza pe mine).


Dragule, alea sunt anvelope chinezesti. Nu te lasa prostit de desenul profilului, nu la asta se rezuma performantele unei anvelope. Personal nu le-as recomanda nici macar dusmanilor de moarte, nu as vrea sa patesti ceva din cauza lor.
Din pacate la noi posesorii de masini nu realizeaza importanta anvelopei, Daca masina are 400 de cai, are ABS si ESP anvelopele nu mai conteaza. Si uite asa vezi pe A8 spre exemplu anvelope resapate sau uzate pana la sarma.

Korekt!!!
De aia nu ma joc si tin de Michelin PS2 ;)
Asta chiar cu pretul aripilor roluite!!!
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Next

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron