Vad ca noutati, nu prea aveti de expus
, dar eu am..., am facut astazi la dealer-ul Saab Timisoara un scurt drive test, cu...noul 95
in varianta 2.0T Vector 6 trepte manual, tractiune fata.
Ca o prima impresie, pe cat de mare e la exterior, pe atat de stramt e la interior, raportat la dimensiunile exterioare.Deci accesul la locurile din spate se lasa cu o aplecare puternica, altfel dai cu capul de plafon, iar spatiul pt cap e foarte limitat, daca ai peste 1,80 nu poti sta in spate, iar spatiul pt picioare in compensatie, e peste necesar.tetiera a treia e groaznica;in fata spatiul e ok, ergonomie tipica suedeza, scaunele comfortabile, sezutul e mult mai lung decat in 93SS, foarte fain sistemul keyless go, am facut proba daca uiti cardul in masina si dupa ce ai inchis portiera, sabutul te claxoneaza de 2 ori
, interesant e ca nici nu exista un contact in care sa introduci cardul, de aici si mirarea mea, de ce nu l-au facut mai plat, ca un card, ca sa il poti baga in portmoneu
.tot foarte deranjant este ca atunci cand tragi de manerul portierelor, fata sau spate se aude acel zgomot ca si la 93SS, de plastic solicitat-tensionat, iar imbinarile bordului si consolei sunt departe de premium, am apasat cu mana si se mai asezau... nu-i ok pt.clasa si nivelul de pret, iar consola cred ca e atat de zgariabila, nu stiu de ce nu au imbracat-o in ceva mai rezistent+aratos?torpedoul este mai mic decat la 93SS, dar cotiera centrala care are 2 compartimente este mai mare.
Buzunarele din usile fata foarte mici, iar sistemul de rabatare a banchetei spate, e arhaic, nu simplu ca si la 93SS+ foarte sigur, doar din portbagaj, ci clasic din interiorul masinii
tempomatul e pe volan, asta e misto, ce nu imi place, bord computerul se actioneaza de pe semnalizare, iar cel mai groaznic...nu are SID
Foarte faine sunt blocurile optice fata-spate, sistemul de parcare modern, frana de mana la buton, levierul schimbatorului de viteze, se manevreaza cam greoi, timoneria nu e prea exacta, ma rog masina avea sub 350 km la bord
, mansalierul are un buton ca si la opel
In rest la drum e foarte ferm -rigid, era echipat cu jenti pe 19, la aprox 100km/h in treapta 6, sub 1200rpm
, deci cred ca este foarte economic, raportat la cei 220 Cp si vreo 1700Kg, senzatia este foarte placuta, parca e altceva, e un mare progres, dar ca si impresie generala sunt dezamagit, la pretul masinii testate, de 47000Euro
, ma asteptam la mai mult, multttttt mai mult, ceva gadget-uri aeronautice
,sper ca voi sa descoperiti mult mai multe parti pozitive